hobbyturk

Hej bloggen!

Nu är det mitt 3e inlägg för idag. Undra hur länge det här kommer fortsätta såhär, inte så länge om ja får gissa!
Just nu sitter jag här i pyjamasen & har precis borstat tänderna och tvättat bort sminket. Så nu är det bara sängen och godnatt som väntar. Men först tänkte jag visa er resultatet av teppans färgning vi gjorde i hennes hår.
hahahah hon ville ju ha mörkbrunt , riight?.....


.. men resultatet blev dock svart. HAHA
lite kul var det faktiskt. För hon kommer in i rummet med blött hår

-alltså kolla julia det är ju fan svart!
-nejdå, men föna det så blire nog ljusare. Det är ju alltid mörkare när håret är blött..
"kommer in efter några minuter & jag hör henne säga i hallen - aa men oj vad mkt ljusare det blev.
-  HAHAHAH nej men vadå? , det där blev väl fint :) bara du fixar det.
- aa kanske , & tack för den blicken föresten!

puss/jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback