Klänning

Usch inatt hade jag världens skummaste dröm. Jag drömde om att jag va med barn, och jag själv har jätte svårt med aborter. Och det hade jag även i drömmen , så jag velade fram & tillbaka hur jag skulle göra. Alla i min närhet va för abort men nej inte jag. Och det värsta var att jag bara var 15 år. Och det skummaste av allt var att i drömmen var det precis som att jag vaknade & tänkte " gud vad skönt det va bara en dröm" men sen så vare att det var så i verkligheten också. haha fattar ni? äckligt var det iaf.
Sen så vaknade jag upp på riktigt, hade kunnat somna om igen men jag tvingade mig själv att gå upp för den där drömmen hade säkert kommit tillbaka igen! jaja nog snackat om min dröm.

Nu vill ni väl se min klänning som jag sydde klart igår :D


Här är den , grå med volanger. Helt nöjd faktiskt. Bara att det blev ett litet fel bara för bakstycket är kortare än framstycker så därför blir 3e volangen ojämn med den där bak. Men ähh vafan det va min första klänning jag har sytt. Jag får väl tänka så ist. Funderar på att ha den imorgon, eller så hittar jag något annat när jag beger mig ner på stan idag igen. Måste iaf hitta ett par nylon strumpbyxor. Hörs sen!

puss/jjandersson

Kommentarer
Postat av: Mickan

Skit snygg klänning! :D Shit va duktig du e!

Postat av: Julia

svar: Tack så jätte mycket!:)

2008-12-30 @ 19:18:12
Postat av: rebecka

Tack , desamma! :D

Vilken fin klänning också! Duktig du är!



kram

2008-12-30 @ 19:22:43
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: Oliwia

Sv: Tack så mycket!



Fin klänning. Ha ett supernice nyårsfirande och gott nytt år på dej bby. Kram Oliwia :D

2008-12-30 @ 20:11:55
URL: http://oliwiaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Ja dom är jättesnygga :)

2008-12-30 @ 20:38:01
Postat av: Emelie

Underbar klänning gumman! vi kommer vara dom finaste! ♥

2008-12-30 @ 23:58:12
URL: http://emelieeljungqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Ja eller hur? :) I think so too!



snygg klänning!

2008-12-31 @ 00:49:45
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback