nyårsafton

Godmorgon sötisar!
Hoppas ni har sovit gott , det har jag iallafal förutom att jag drömde sjukt inatt igen! Sånt gillar vi inte , plus att det tog en evighet för mig igår att somna. Men inte så konstigt när jag sov i soffan tidigare under dagen i 2 timmar.
Så vad händer idag då? Jo jag ska bege mig hem till pojkvännen runt 2. Då skulle vi tydligen åka & handla mat med hans mamma. Tror ja? haha. Efter det blir det väl att fixa sig , det kommer ju ta ett tag för mig. Och sen beställa hem mat från något ställe :) Senare börjar väl folket troppa in hos honom. Eller asså ärligt talat har ja ingen koll hur denna dag kommer se ut. Får väl bli som de bli. Bara jag har mina bästa hos mig blir nog dagen bra! :D
Nej nu ska jag göra mig lite frukost och sätta mig framför tv,n!

Ni får ha en jätte bra dag/kväll!

puss/jjandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback