Farsdag

Kan ju börja med och be och ursäkt för mina dåliga uppdateringar. Men tråkigt med blogg är det just nu. Kommer nog tillbaka när jag känner för det.

Tänkte bara säga att jag har haft en lugn söndag där jag vaknade upp bredvid bebis och sen bar det av till mormor & morfar med mami&papi. Och dit kom även restan av familjen. Det är ju fars dag idag.

pappa får sms av niklas när vi är där : Hälsa julia att jag älskar henne!
Jag har nog fått tag i världens bästa pojkvän!

MEN IAF :D GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA PÅ FARS DAG!
du är det bästa som finns! och ja älskar dig mest <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud du måste nog vara världens lyckligaste som har niklas. Kan du inte berätta lite om hur de är att va tillsammans med honom. Det måste vara underbart! bra blogg, puss

2008-11-10 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback