lördag

Hej sötisar!

Snart är mitt lov slut, väldigt tråkigt. Men veckorna går och snart är vi framme vid skolavslutningen och då lovar jag er att jag kommer bara världens lyckligaste tjej som slipper den där skolan för gott. Jag tror ingen gillar den där äckel skolan.
Solen lyser ute men det är tyvär hur kallt som helst , och blåser. Sånt gillar vi inte. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl när jag gick hem ifrån gymmet tidigare idag , för just då var det ingen sol utan bara massa blåst. Så det var inte skönt.
Snart ska jag till mamma & pappa i pershagen. Behöver göra klart mitt musikarbete också så jag gör nog de efter duschen. Sen ikväll blir det party med bästa tjejer!

Take care!

//jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback