Min bästa kompis

Nu ska min bästa vän få ett helt inlägg om bara han!
Jag har kännt dig 4 år hjärtat. Inte jätte lång tid men vi har ändå så många minnen tillsammans både bra och dåliga ;) haha eller vad säger du!
Jag älskar dig sjukt mkt! Du får mig att skratta men du är även den människa jag kan bli galen på! Men endå så kan man inte bli arg på dig. Du finns där om man skulle behöva dig, och just nu vet jag inte vad det är med dig.Det minsta jag vill är att du ska må dåligt, om det nu är som du säger. Och jag vet inte vad jag ska göra. Men vad som än händer mellan oss så kommer jag alltid att älska dig johan! Glöm inte det.

Och du gubben , även fast jag säger att det ska bli skönt och slippa dig nu efter 9an. ärligt talat kommer det vara sjukt tomt utan dig. Vem ska irritera mig varje dag tills jag blir galen, vem ska skratta åt sina egna skämt som är så otroligt dåliga, vem ska komma med sina fula ord som man senare börjar säga själv!
Nej usch jag blir fan ledsen när jag tänker på det! Jag älskar dig bäste vän!!



BROTHER FROM ANOTHER MOTHER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback