plugg

Idag är det söndag , vilket innebär för mig att jag ska hämta min moppe i linahage köra hem den i regnet! *JIPPI* , åka och träna och sen ska jag plugga,plugga,plugga. Ser riktigt kul ut, not! Men helgen däremot har varit kanon bra, med dom bästa människorna! Jag hade super trevligt i fredags på båda ställena, en kväll att minnas. Specc hemma hos kinora! Vi hade super mysigt alla tjejer ifrån skolan, det blev mycket skratt, dans, pratade minnen, vattenpipa & hur mycket som helst att äta! hahah.
Igår lördag fyllde min morfar 70 år! Så det var stor kalas. Grattis på dig morfar! Jag älskar dig!
Sen åkte jag hem till ida och vi tog oss vidare till rasmus. Orkar inte berätta så mycket om kvällen, men några skratt fick man sig allt :)

Ha de bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback