två nationella prov!

Onsdagonsdagonsdag och snart är det helg! gaash vad jag längtar!
Har nästan precis kommit hem , slängt på mig träningskläderna och nu ska jag iväg till gymmet. Duktig som jag är.
När jag kommer hem ska jag sätta igång med pluggandet. Måste bli klar med no arbetet och plugga massa matte eftersom vi har första nationella provet imorgon. Efter det har vi även våran muntliga del i nationella i engelskan men sen slutar vi! Då blir det huvudstaden med bästis! Eller jag vet inte om alla tjejer ska med. Men stockholm blir det iaf , måste kolla efter ett par tights på gina och sen hitta något till carro som ska ha tjejmiddag på fredag eftersom hon fyller år idag! Grattis på dig hjärtat! Sen blir det kanske vidare till niklas, jag och rasmus pratade om det igår men jag vet inte om jag hinner. Ska försöka hinna med och sola också! menmen.. nu måste jag åka!

//jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback