massor med bilder

Hej alla söta!

Vad det är skönt med lov! att få sova hur länge som helst är det bästa som finns.
Även fast jag inte fått så himla mycket sömn dom senaste dagarna. Idag när jag vaknade var jag så duktig så jag gick faktiskt ut och gick i över en timme. Och jag funderar även på att åka till gymmet. Men vi får se jag blev så himla trött nu. Eller så känns det bara så för jag inte orkar ta mig till gymmet. Annars idag vet jag inte riktigt hur dagen kommer se ut. Skulle och träffa christopher men han ska på fotbolls match senare och jag vet inte om jag orkar följa med även fast jag ville det. Men vi får se :)

Kan skriva lite mer senare om jag har tid! PUSS


Här är lite bilder från helgen

ROBIN FYLLDE 18 ÅR
1.här skulle vi hem ifrån att ha varit o grillat. Och alla överlevde! :)
2.TÄÄPPEY MY LOVE!
3.Ida,Jimmy & jag
4.Ida&jimmy






Hos sebastian








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback