borstar tänderna

Hejhejhallå!

Nu är klockan halv tio och jag ska snart åka till jobbet.
Igår kväll kom två av våra bästa vänner över och höll oss sällskap. Viktor sov även kvar och när jag vaknade hade tydligen nille också kommit hit? När vet jag inte eftersom jag gick upp och la mig före alla andra. Och Ida låg i soffan när jag kom ner och hade knappt sovit nått sa hon , även det vet jag inte varför! Menmen , hon har suttit ute i solen med mig medans jag käkade frukost, men nu har hon gått upp och lagt sig igen.

En till sak , kollaaaa vädret? Varför måste det bli stek hett och klar blå himmel när jag jobbar? Nej men jag ska inte klaga. Ska komma dit med ett leende på läpparna och göra mina små kakor som inte hann bli klara igår. Sen är jag ledig i två dagar! Hur skönt som helst , för just nu är att jobba det sista jag vill...

Det har blivit dåligt med bilder nu på senaste tiden, men jag ska försöka lägga in så många som det bara går från veckans händelser när jag kommer hem.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback