Girls

Hej bloggen!

Hoppas allt är bra med er där ute. Och så måste jag bara hälsa farmor att jag kan lägga in bilderna som pappa tog på mig när jag jobbade när jag kommer hem.
Så vad händer annars då? Jo jag kom hem ( till Ida) för inte så länge sen. Har precis fått i mig lite mat och tänkte ta en dusch och sen försöka vila lite. Eftersom Ida ändå åkte ner på stan.
Gårdagen bestod av att vi tog hos hem till Filip där alla sötnosar väntade. Blir lika glad varje gång jag ser mina tjejer! Sen tog vi en taxi till nykvarn och somnade inte förns 6 på morgonen.

Och idag ska vi brudar iväg igen , Lucas bjöd dit mig och jag fick ta med mina bästa tjejer så ikväll ska vi ha så roligt så! Alla ska komma hem till ida lite innan så vi kan sitta här och snacka skit och ha det mysigt ;)

Nu är jag mätt och belåten och ska dra mig in i duschen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback