puss på rumpan

Jag är så himla trött efter två nätters festande!
Men herrejesus vad kul jag hade igår!

Efter att ha slutat jobbet igår kom ida till mig och vi åkte tillsammans och handlade, när vi båda fick syn på kräftorna så visste vi precis vad vi skulle äta! Mums säger jag bara, årets första kräftor.
Sen låg vi bara o latade oss tills vi förstod att dom flesta skulle vara här om en halvtimme. Så vi fick lite panik och som vanligt när vi är stressade börjar vi tjaffsa med varandra. Och även denna gång som alla andra handlade det om kläder.
Menmen , kvällen vart lyckad och vi hade jätte kul! Slutade med att jag sov på massa dynor på golvet med hoffman, Men vi hade bäddat så fint med lakan och allt så det var faktiskt bekvämt.

Även fast vi är hur trötta som helst och bara skulle vilja sova bort hela kvällen blir det inte så. Vi ska nämligen till Lucas lite senare, men det blir en tidig kväll för jag ska upp och jobba imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback