sorry

Hej & förlåt för jätte dålig uppdatering.
Men mitt liv har/är upp och ner känns det som.
Men det med skolan börjar så sakta ordna sig. Hoppas jag!
Och jag börjar för varje dag lugna ner mig över flytten..
Allt har bara gått så fort och redan om en månad säger jag hejdå till den här lägenheten! Det är helt sjukt.
Från att förra månaden letade vi inte ens hus.

Ja så ni kanske förstår varför jag inte haft någon större lust och blogga. Har mest suttit och tjurat! haha
Nej nu ska jag börja packa ner mina saker i flytt kartonger. För mitt rum är kaos och istället för och städa börjar jag packa lite smått. Så jag slipper göra det sen!
Senare ska jag och ida ut och gå , vi ska nog ta oss ner till stan o ta bort alla lappar som jag och Emil sprang runt och satt upp överallt. Man får ju nämligen inte göra det , och då kanske det inte är så smart om både mammas och pappas nr står där om farbror polis får syn på det. För då får man nämligen böter. Eller det är iallfal vad som sägs..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback