22 dagar kvar till jul

Ledig hela långa dagen idag!
Och då är det ju ett utmärkt tillfälle att bara ligga hemma och lata sig, titta på tv, äta godis och peta navelludd.
Men icke sa nicke , jag har då inte gjort något av det! Här har det städats, varit på gymmet och pluggat!
Och när min moder kommer hem ska vi även ut och gå. Vad har det flugit i denna lilla tjej som knappt orkat gå upp och släcka lampan om hon ligger i sängen.

Nej nu ska ni få se på andra bullar. Och angående bullar har vi hela frysen full med kanelbullar som mormor bakat när vi varit i egypten. Och det kan ju hända att det slinker ner en eller två. Får helt enkelt slå mig på fingrarna och säga ajabaja! inte RÖRA bullarna!

Jag ska även försöka lägga in bilder från resan , men det vet vi ju hur det brukar ta. Men några inom denna vecka ska jag nog lyckas få upp!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback