Familia prae omnibus

Familjen är på ingång igen! Denna släkt alltså, höhö..
Nej men när alla kommer ska vi ta en promenix sen in och äta mer mat och även öppna mer paket eftersom idag är mina två kusiner med också! Och jag klagar ju inte , jag menar.. jag får ju mer paket?!.. haha nej jag skojjar bara.

Nej nu ska jag fixa mig efter att ha städat mitt rum och gjort så fint.
Ska öven försöka förstå hur man gör med min kamera jag fick igår.. fattar nada.. IDAAAA!?!??!
jag tror det blir så att jag ger den till henne så får hon lära mig istället. Jag har inte riktigt de där tålamodet som behövs för att fatta alla dessa inställningar o fan vet vad..

Hoppas alla hade en underbar julafton igår!
Och att ni som firar idag också får det!

LOVE

Tack för julklapparna ni från Gotland. Eftersom jag vet att ni läser!
Hoppas ni hade det bra igår. Saknar & älskar er.
Hälsa resten av familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback