TAKE ME HIGHER

Idag när kom hem var jag två par skor rikare! Och jag lovar er, tjejer blir lyckliga av skor!
Men lyckan höll inte så länge då jag började plugga till mitt naturkunskaps prov som jag har imorgon. Fine o plugga, men när man inte hittar vad man ska plugga på!?! vad gör man då??
Jaja, jag har ju iaf mina nya skor!

Igår blev det lucia firande på kusins dagis, dom var så söta så! Men jag höll seriöst på att frysa ihjäl då det höll till ute! Innan det hade jag varit ute och gått med min älskling Lakritz och sedan käkat middag med min moster! myspys.

Nu ska jag återgå till pluggandet och sucka djupt då jag tänker på hur failat det kommer gå imorgon!
Wish me luck my lovers.


Mosters hund Lakritz som inte alltid är så snabbtänkt!
Man ser mest bara två ögon och så hör man mig som pratar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback