godnatt!

Som jag skrev har jag ju startat en blogg med mina 4 bästa kompisar!
Men självklart överger jag inte den här sexiga bloggen , och er trogna läsare som läser om min tråkiga vardag!
I helgen har det hänt lite grejer både här & där. Men jaa , livet är bara för roligt :D jag är verkligen glad! och jag älskar det!
Imorgon är det söndag , söndag är oftast en sån dag när jag bara stannar hemma. Kollar på tv, sitter & häckar framför den här burken & badar. Men imorgon ska jag till kusin tyra som fyllt 1! Stort grattis till dig hjärtat! Ska och träna , hoppas jag! Ner på stan , mest av allt vill ja till stockholm och köpa jeans jackan , tröjan & solbrillerna! Im in love! seriously.

Nej nu är klockan alldeles för mycket! Sovgott ni som fortfarande sitter uppe!

//jjandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback