sizefive

HEJSAN!

veckan har gått fort! Tack. Men det har nog berott på att jag varit hemma ifrån skolan. Jag har nämligen legat hemma & varit magsjuk. Inge roligt alls kan jag tala om, men nu jävlar har magmusklerna fått jobbat ;) höhö.
Fredag idag , och nej då kan man ju inte sitta hemma. Så ska snart bege mig till teppan och sen får vi se. Det snackas om att det händer saker både här & där. Så jag vet inte riktigt.

Kan skriva mer sen , eller imorgon!
Föresten , jag & mina 4 bästa kompisar har startat en blogg tillsammans. http://sizefive.blogg.se
Har inte hunnit skriva något i den! Men jag lovar.. det kommer ;) Vi ska vara så trogna bloggare/bloggerskor som vi bara kan! haha

puss/jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback