16 år!

Nu är jag 16 år! Fattar ni hela 16 år.
Fast jag är inte född förns kl 08:33. Så det är några timmar kvar!

Igår begav jag mig hem till ajda hoe och där väntade anna med sin kamera så det var bara att sätta fart att sminka sin & allt sånt. Och sen posera så sött framför hennes kamera. Hon tjatar hela tiden på att hon vill ta bilder , och hon har massa med ideér (säger hon). Och sen när dagen kommer då vi ska fotografera säger hon ingenting. hahah.
Men jag och ida hade kul endå :) Kan lägga upp några av bilderna sen.

Nej nu ska jag sussa , för imorogn ska jag upp ( eller egentligen idag) och luncha med bästa teppan på stan innan jag åker hem och fixar inför kvällen då släkten kommer!

puss/jjandersson


Kommentarer
Postat av: thilda

GRATTIS <3

Postat av: Julia

svar: TAAACK GUMMAN (L)

2009-01-08 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback