2009

Nytt år med nya möjligheter! Jag hoppas att det här året blir kanon! Men det blir det nog, har världens bästa vänner, underbar pojkvän, jag går sista terminen på skolan ja hatar, börjar gymnasiet efter sommaren, åker till Egypten igen i november. Om man kollar så ser det ut att bli ett toppen år. Men man vet ju aldrig.

Nu är det alltså 2 januari. Jag är fortfarande helt död i kroppen efter nyår & med lite blåmärken här och där.
Snart ska jag bege mig & luncha med mina bästa vänner! Mysigt , och jag är as hungrig! Ikväll ska vi till niklas moster & vara barnvakt åt hans kusiner. Minna & adde följer också med. Hoppas det blir en bra kväll!

6 dagar kvar :D Sen är jag 16 bast! (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

five days left to fine birthday now, baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback