egypten

Egypten,Egypten,Egypten.
Ja det är det som kommer upp i mitt huvud titt som tätt.
Den veckan jag var där nere , jaa alltså jag har nog aldrig tagit vara på varandra dag så mycket som jag gjorde då! Jag älskade verkligen allt. Hotellet var helt underbart , och inte tala om folket. Alla var bara så himla trevliga , det stek hett varje dag! Och man låg bara i solen & älskade allt som fanns runt än. Det är då man undrar vafan man bor i Sverige för.
Vad jag saknar det! herrejöses alltså.

Men nu är det mindre än ett år kvar tills jag står där nere på Egyptens flygplats & vet att jag har två veckor i paradiset!
så ja , jag vill gärna ha NOVEMBER nu :)


Världens finaste & bästa hotell!


Kamelen älskade mig! haha


Vi åkte ut en dag & snorklade i röda havet & simmade med delfiner


Helt jävla underbart!!!

Va bara tvungen att få skriva av mig lite , det är sjukt hur mkt man kan sakna något!

puss/jjandersson


Kommentarer
Postat av: denise

jag tror jag sagt det förut, men säger det igen!

jag är sjukt avensjuk på att du fick simma med delfiner. det verkar vara så himla kul! :)

Postat av: Julia

Svar: ja det var jääävligt roligt :D

2009-01-08 @ 00:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback