en termin kvar

Hallåhallå!

Hoppas ni har haft en bra dag. Det har iallfal jag haft!
Idag i skolan har vi haft vikare i nästan alla ämnen. Lärarna har väl lyckats smitta varandra eller något. Varför kan inte alla bli så pass sjuka att vi slipper skolan?Iaf i några dagar. Sen kan dom bli friska igen & vi får komma tillbaka till skolan :)
När skoldagen var slut , och jag har kommit jätte långt med mitt bord på träslöjden. ( va bara tvungen att berätta det, lite stolt minnsan :) Men iaf... efter skolan åkte jag & teppan ner på stan och solade! Jag e brun :D höhö...
Åkte hem satt mig framför datan skulle börja plugga, men dum som jag är loggar jag in på msn. Och nej då kan jag inte logga ut när 10 pers skriver till mig. Så då blev det att jag satt här hela tiden fram tills de att jag skulle & träna. Men några frågor på no,n hann jag faktiskt göra! Nu måste jag plugga matte också. Har det på torsdag & no prov på fredag. En termin kvar, sen slipper jag den här skiten! Gud vad skönt det ska bli.

Jag är i den fasen som dom i film brukar vara. Ni vet håller i telefonen slår nummret, kollar på telefonen, ångrar sig går där ifrån. Ångrar sig igen och går tillbaka & tar upp telefonen endå. Men jag är duktig , så duuktig :D
Lite roligt är det också , för det är verkligen som i filmer. Vem vet jag kanske är nya julia roberts eller något! Nej men nu var jag rolig.


Måste plugga
puss/jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback