familj på gym

Läsar antalet ökar hela tiden :) Eller för det mesta , det går väl lite upp & ner. Roligt! Inte för mitt liv är speciellt intressant.
Ni kanske bara råkar slinka in här lite då och då ;) jag vetefan :P
Hem kommen från gymmet för drygt en timme sen , har slängt i mig lite mat sen satte jag och mamma och bestämmde vad som skulle köpas tills på fredag! Och en till rolig sak att när mamma och jag va på gröndal & fixade gym kortet till mig fick vi med oss pappa också att börja träna :D så nu har han också kort där ;) Så på torsdag blir det familjen på gymmet! hahah fan va fult. Men det är bra för då kan pappa lära mig alla maskiner , så slipper en instruktör göra det :P

Nej nu är det plugg som står på schemat.

puss/jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback