Jävla blogg.se

Åh ibland hatar jag bara blogg.se.. Höll precis på att ladda upp bilder från romme resan med skolan. Men tror ni det går? Nej först så förvinner bilderna helt , när jag börjar lägga in dom på nytt slutar det funka efter 3e bilden. Gash.
Får testa senare , annars får ni helt enkelt vara utan bilder :)

Så vad har nu hänt under veckan , inte mycket speciellt kan man väl konstatera.
Förutom att jag stod & köade för brucespringsteen biljetter med morsan i kungsan från 7 på morgonen i måndags.
Sen har veckan rullat på , med massa prov. Så mina kvällar har spanderats hemma med massa plugg! Jäätttee kul. Not
Sen har jag hunnit med och träna också :) Jag har blivit så duktig så.

Gårdagen spenderades med my honeeeeyys! Orkar inte skriva mer.

puss/jjandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback