kalleanka

TJAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

klockan är ett & jag dör snart, jaa dör.. så trött är jag
Men eftersom ja inte skrivit här på länge kan ja de (:

Igår bjöds jag på tjejmiddag hos mig. Fick världens gulligaste & bästate presenter av mina älsklingar! Är så glad så (:
Kvällen fortsatte & mer folk kom. Men redan vid 9 hade polisen blivit kontaktad! höhöhöhöhö jätte kul! NOT! fan vad sur jag blev. Men nej de skulle inte förstöra kvällen , så packet drog sig hem till filip. Och senare på natten ner till kebaben där vi käkade & sen åkte hem och sussade.

Idag vaknade jag och teppan vid ett , låg och tröck i oss chips & godis sen gårdagen och gick även upp och käkade frukost. Är man feta så är man liksom :) Vid 4 tog vi oss till ida där vi inte gjorde så mkt. Pratade & käkade mera godis. Herregud va vi är duktiga. Vi som skulle sluta med godis.
Ida messade milai som bad oss komma ner till hennes nya villa som dom flyttade in i idag! Så himla fin. Ska nog bo där med henne :)
Vid kvart över 11 sprang jag och teppan som galningar för att hinna med halv bussen ifrån ronna , men nej då går inte skit bussen. Så vi tog en taxi ner till centralen där alla coolingar var! hhöhöh
Och nu har ja näsan precis kommit hem , o ska sussa i min älskade säng!

enjoy

PUSSSSSSSSSSSS/jjandersson

Kommentarer
Postat av: Johan

<B>hej</B>

2009-01-18 @ 20:25:30
Postat av: johan

[B]test[/B]

2009-01-18 @ 20:27:01
Postat av: johan

[B]Hej då[/B]

2009-01-18 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback