måndag

Måndag , alltså ny vecka igen liksom ;)
Och som vanligt börjar jag med idrott klockan 8 på morgonen. Jag var inte med för mitt huvud & min hals mådde inte alls bra imorse. Men jag orkade mig till skolan endå eftersom jag inte vill missa våran enda no lektion vi har den här veckan. Och nästa vecka är det prov ,och jag har seriöst ingen aning om vad kap ens handlar om :S? blir väl att jag får sitta två dagar innan provet & plugga som en jude! jätte kul! Åkte hem hit med teppan som förövrigt rensade huset från chips & läsk. Rätt bra endå , för då kan inte jag äta upp de. hahaha men ungen vet precis vart vi brukar ha allt så när ja kom in på rummet satt hon där med chips påsen i knät. haha hon är för söt den där alltså!
 
Idag har jag varit riktigt duktig när det gäller träningen , körde dubbla pass. Ett vanligt medel med styrka & sen aerobic. Det är så jävla kul! Fick till&med morsan att vara kvar på det idag (: Nää nu har ja inte tid o sitta här. Måste plugga & sen runt 10 kommer emelie och hämtar sina skor.

Ja har tänk på dig nu varje dag i tre veckors tid.
Men nu skiter jag verkligen i dig. Jag tror inte på dig,
men du sårar mig äckligt mycket endå. Fattar inte varför du håller på...


Jag trodde på det du sa , jag gjorde verkligen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback