Min födelsedag

Hipphipphurra! Då var min 16 års dag över då, börjar faktiskt känna mig lite gamal & skrynglig. haha.
Nej men dagen idag har varit mysig. Började med att världens pappa kom in och sjöng för mig med ljuvlig stämma (not)
och så fick jag frukost på sängen. Och med massa kuvert som låg bredvid. Det var släktingarna från gotland som hade skickat massa pengar :) Så nu är jag riiik! Mer rik än vanligt ;) höhö skojja!
Runt 6 började släkten ramla in , är jätte nöjd med presenterna! Och är så glad att jag har just den familjen ja har!
Har sagt det förut  , men säger det igen! Den är bäst! jag älskar alla så himla mycket.

Imorgon blir det stockholm , måste ha chinos & en ny väska! Ni får se bilder sen om jag hittar något!

puss/jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback