ont

Hejhej!
Jag har ont i hela kroppen från självförsvaret igår. Specc har jag ont i armarna. Ibland trodde jag nästan att dom skulle gå av när han visade olika grepp på mig! Så nu gör det as ont bara lyfter dom. Inte bra alltså , jag ska ju kunna slås om nån rör mig nu ;)
Torsdag redan! Och imorgon åker vi till romme! fyfan vad kul det blir. Lite synd att rasmus gubben inte kan följa med. Han bröt nämligen benet igår när han åkte skidor (hoppade) haha. Så jaa han ligger på sjukan och har opererats & allt. Tusse lilla. Blir väl att hälsa på honom i helgen eller något. Efter skolan åkte jag ner o köpte godis med ida :D De måste man ju. Sen när jag kom hem va hela kylskåpet proppat med saker jag ska ha med mig imorgon. Man kan ju tro att mamma tror att jag ska vara borta i en vecka. Nu ska jag snart gå till bussen. Ska på hockey med brudsen!

ha de bra!

puss/jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback