Sammanfattning

Det får bli en sammanfattning av helgen nu. Eftersom jag varken har haft tid eller ork att blogga denna helg.

Fredag
Åkte upp med 12 tåget till sthlm & spenderade förmiddagen där med bästavän! , Massa shopping blev det också för min del. Åkte hem till våran lilla stad, mötte upp emelie & gick o käkade på nancys. Vidare till emelie där vi försökte komma på vad vi skulle göra. Skulle egentligen på fest i hölö men det blev inte så. Så vi åkte hem till pontus ett tag & sen vidare hem till emelie igen där natten spenderades.

Lördag
Låg & kollade på film till kl 3 ungefär, gick upp åt frukost?/luch , tillbaka till sängen där vi låg ett tag till.
Sen åkte jag & teppan hem och fixade oss. Medans alla tre letade fest. Men hittade vi någon? Nej så vi tog oss ut till enhörna där det var lite folk hos johanna. Som förövrigt sög. Så ruben& sören messade mig o sa att det va fest hos någon jepser. Yes tänkte vi , byebye enhörna. Men vad fan händer inte då? Buss jäveln går inte. Så nu gott folk lovar jag er att jag ger mig aldrig ut till enhörna igen. Kanske i sommar när bussarna går varje halvtimme. Aldrig annars! Vad sura vi blev. Men som räddning hade vi teppans underbara morfar som hämtade oss :D Så vi åkte dit, va där ett tag sen åkte dom med sista bussen hem & jag gick hem till mig och sussade så sött :)

Söndag
Dagen idag alltså , vaknade av ett sms imorse från AMER! hahah tack för de. Men det var väl ändå dags att gå upp.
Satte mig vad datan ett tag , käkade frukost. Sen åkte jag & tränade. Ja ni hörde rätt , tränade :D Ja har ju fyllt 16 nu , så  nu får jag träna på gym. Sprang mest på bandet idag & körde med crosstrainern , och sen kanske körde med 3 maskiner eller nått. Eftersom det va första gången så ville jag inte dö eller något i nån jävla sak. Så jag körde med dom jag visste hur man gjorde. Sen får jag väl gå med en sån där som visar hur man ska göra. Men gaaah vad jag känner mig duktig. Två timmar på gymmet , inte illa för lilla julia ;) Imorgon lär jag ha träningsvärk i hela kroppen.



puss/jjandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback