Skridskor

Hej!

Äntligen hemma & jag har absolut ingenting planerat för kvällen. Det lutar åt en skön hemma kväll. Under tre dagar har det varit så att jagkommit hem , duschat, ätigt slängt på mig nya kläder & sen dragit ut igen.
Igår var det poker kväll hemma hos adrian med trevligt folk. Och eftersom jag inte har en aning om hur man spelar så fick jag vara dealer ;) Fast usch vad jag tröttnade efter ett tag. Haha.
Runt 12 drog jag & älskling oss hem till honom och somnade så gott :) Va man är trött nu för tiden. haha

Idag bestämde jag & ida oss för att ta skridskorna & leta upp någon stans att åka.
Fick bli vid månskensrinken. Vi var helt emsamma, så där åkte vi i våran ensam het men roligt hade vi endå. Men lite små panik attacker då & då. Varför orkar jag inte berätta.

Puss/jjanderrson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback