sömn?

Godmorgon på er!
Hoppas ni har sovit gott, det har iaf jag. Den lilla tiden jag verkligen sovit.

Gårdagen spenderades hos älsklingsida. Vi var så trötta så precis allt,allt var roligt.
Vi käkade massa mat , och godis :D Och när vi förstod att det säkert inte skulle bli någon utgång eftersom ögonen inte riktigt var med på det messade jag victor och frågade om han ville komma. Vi bad honom köpa med sig chips & visst gjorde han de :) Gullunge. Jag och ida skulle gå ut och gå en "promenad" innan han kom , men det blev att vi gick upp till ican och köpa cola ist. hahha vilken kväll , magen är 6 gånger större nu. Tog mig hem runt halv ett, satt en stund vid datan sen behövde jag faktiskt sova. Men det fick jag inte göra. Runt 3 ringde dennis mig! tack&lov han hatar mig inte längre. haha ;) Och vi pratade över en timme. Jag lovar er , att han vet precis vad han pratar om. Han har varkligen rätt om allt :O Han påstår att det är för han är 2 år äldre:P Men inte för jag tror de. Men nu känns allt så himla mycket bättre. Tack för du finns gubben, ja älskar dig!

Idag skulle jag och träna med pappa runt 10 , tror ni jag vaknade? hahaha nopps.
Så får väl försöka ta mig till gymmet själv sen , jag behöver ju trots allt röra på mig nu ;) 



puss/jjandersson

Måste bara säga tack till victor för allt också! Jag finns för dig precis som du finns för mig!
Du är bäst! loveu


Kommentarer
Postat av: andrea

söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback