träslöjd

Idag är jag glad :D , mycket mycket gladare än igår! De är bra de :) Vissa människor får mig på topp igen (:
Skoldagen gick fort , och våran sista lektion är träslöjd. Det är nog det tråkigaste ämnet som finns! Jag kan verkligen inget. Eller jo såga & fila men fan inte bygga ihop nått. Och jag som nu håller på med ett säng bord , som desutom ska bestå av en låda? vad tänkte jag med. haha. Jag och teppan roade oss på andra sätt genom att limma fast våran träslöjdslärares kopp med lim ifrån lim pistol. Så nu sitter den nog där :D haha ja sån är våran humor :) Men who care? Vi har iaf roligt , och de är ju själva meningen (:... aja :P

Snart skjussar pappa mig till gymmet , men ja har inte riktigt besämmt om ja ska gymma eller köra step up. För det är grymt kul (: Sen ikväll måste jag plugga :/ BUHHUU...

puss/jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback