hellu

Helluuuu!

Jag är väldigt trött och undrar hur kvällen kommer gå eftersom vi brudar ska ut på äventyr! Och en sak som är ännu värre är att jag ska vara på jobbet klockan 10 imorgon!

Dagen har jag iaf spenderat hemma hos Sebastian. Och jag låg för de mesta i sängen och sov. Nej men jag gick väl inte upp förns klockan två, sen när jag hade duschat la jag mig i sängen igen. Men det är väl sånt man gör på sina lediga dagar?
Sen hämtade ida mig vid busshålsplatsen i regnet. Vad jag skrattade när hon kom , hon var verkligen helt genomblöt. haha!

Nej nu måste jag fixa mig! Ikväll kör vi brudar igen!
Och det är inte långt kvar på sommarlovet! Jag gillar det inte, men vad gör man inte. Så det är bara och ta vara på dom sista studerna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback