Roar pappa

Det här inlägget tar jag mig tid att skriva enbart för pappas skull.
Han påpekade just det idag att jag måste uppdatera så han har något att läsa när han inte har något och göra på jobbet.
Och han vet att jag hatar att han läser min blogg , men endå så säger han sådär. Så här har du ditt inlägg håkke!

Vad har jag gjort dom senaste dagarna?
Jadu , varit på stranden på dagarna och lekt med folket på kvällarna. Lite mysigt sådär!
Nu har jag precis kommit hem ifrån Stockholm , fick med mig lite saker som alltid är bra och ha.

Snart ska jag möta ida , och senare ikväll blir det kvällsdopp.
Och så vill jag färga mitt hår mörkare , för idag när pappa kollade på mig frågade han om jag hade blonderat håret. Men det har jag icke utan det är solen som blekt det , och det är nästan vitt. And I hate it!

På väg upp till huvudstaden :)


Kvällsdopp för några dagar sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är med på bilden och var badade du?

2009-07-01 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback