tack alla brudar för igår!

Hej bloggen!

Igår var en riktig toppen dag! Jobbet gick jätte bra och jag fick sluta 3 timmar tidigare men endå så får jag betalt för hela dagen! Sånt gillar vi.
Försökte få ner Viktor på stan så han kunde äta lunch med mig men icke han var och jobbade i sthlm. Och jag är inte den personen som sätter mig själv någon stans nere på stan och äter. Nejnej och nästan alla andra hade precis vaknat!
Menmen , sen till kvällen...
Den vart riktigt lyckad och jag hade jätte kuuul! Så tack alla tjejer för det , och även killarna som kom senare.
Och våran present var så jävla klockren! Ni får se bilder senare ifrån det.

Nu har jag precis duschat för jag har varit och tränat. Och det känns att jag inte tränat på hela sommaren. Jag orkade ju knappt gå upp på rullbandet. Okej kanske inte så farligt men det känns att man inte alls orkar lika mycket.
Menmen.. nu ska jag ta cykeln och cykla till coop där ajda möter upp mig, vi ska köpa potatis! Mer får ni inte veta ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback