Toppen humör!

Jag mår bra, är jätte glad och jag är lycklig!
Just nu är allt toppen i mitt liv! Vet inte varför, men jag är bara glad!

Kanske för jag är hemma med mina päron nu, och dom har jag inte träffat på ett tag, Kanske är det de, eller vem vet?
Dom som känner mig skulle nog inte gissa på det, men det kanske är så.
Jag har suttit och pratat med mamma om jobbet imorgon och jag lovar er att hon är mer hyper över att jag ska börja jobba än vad jag själv är.

Imorgon kväll blir det middag/party hos Minna eftersom hon och Linda fyller år. Det ska bli jätte mysigt!
Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv med mami!

PUSS

När jag var hos Ida för ett tag sen!
Vi har nog aldrig varit sötare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback