Hemma!

Hejhejhallå!

Jag har inte hunnit uppdatera något eftersom jag inte sovit hemma någon natt sen jag kom hem. Jag har alltså varit ute på äventyr hela tiden och dörför inte hunnit blogga!
Men nu får ni erat inlägg. Veckorna på Gotland var båda bra och dåliga , första veckan när det bara var jag och mina päron höll jag på och dö av uttråkning! Men sen kom ju ida, och då blev allting genast mycket bättre!
Vi solade & badade , shoppade, träffade kompisar precis sånt som man gör på en mysig semester. Självklart har jag träffat hela släkten som bor där nere också!

Nej nu har jag sovit bort hela dagen , klockan är kvart över två och det var inte länge sen jag vaknade.
PUSS!

Jag & Ida första dagen

BABE!

Jag & Ida

DET VA SÅ JÄVLA KALLT!

Visby

Hahah, vi gick förbi ett glasblåseri där dom stod och dansade.
Så vi var inte dummare än att vi gick in och var med :)



Jag & Sebastian


JAG FICK SE MITT HJÄRTA ÄVEN PÅ GOTLAND!
Och det gjorde nog hela resan!


Fler bilder kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback