fredag

Vafan hände igår??????

..haha nej jag skojjade bara!
Kvällen började med middag hos ida, mumsigt! Sen var det bara och fixa klart det sista sen tog vi bussen mot bollhallen där vi blev hämtade. Jag hade jätte trevligt hela kvällen, förutom en sak som hände. Men jag ignorerade det bara och hade sjukt kul istället! Eftersom vi var mitt ute i skogen kom Emelies mamma och hämtade oss 9 tjejer som hade kommit dit tillsammans! Ni kan ju bara tänka er 9 tjejer i en och samma bil. Ingen satt still , helt plötsligt hade vi Maja bak hos oss , minuten senare låg hon framme på golvet och skrattade. Men kvällen slutade iaf med pannkakor nere vid maren (pingstkyrkan bjuder varje fredag natt) med mina underbaraste!
Halv 3 satt jag och ida & käkade mackor och pratade om allt, men sen blev det sängen för oss. Men inte fan höll vi käften för det , vi låg nog och pratade till halv 4 sen var vi för trötta så vi somnade! :)

PUSS


På väg dit

MYSSSSIGT!

Puss på er!

Jag,Johanna & Ida

Maja & Emelie

Jag & Peter

På väg hem! Jag älskar dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback