Buhhuuu...

Inatt har jag knappt sovit någonting! Jag har svettats som jag vet inte vad även fast lilla fönstret nästan stått vidöppet. Då förstår man att jag verkligen är sjuk. Sitter just nu med en halsduk virad runt halsen, ögonen gör ont och jag snorar hur mycket som helst! HAHA vad jag älskar det!
Men fan heller att det ska stoppa mig från att gå på våran bal!
Jag knarkar just nu alvedon , så det ska nog gå bra. Halv tre ska jag vara på bodyshop och bli sminkad. Får se till att det mesta är klart innan så jag bara kan gå upp till moster och fixa de sista och sätta på mig klänningen och de. Sen bär det av till ida där vi fotograferas och sen tar vi oss till skolan!

Nu ska jag skölja ur hårinpackningen! Och snyta mig en gång till tror jag! haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback