Godnatt

Jag skrev två långa inlägg förut idag. Ena om vad som skulle hända under dagen och det andra var om hur arg jag var att det första bara försvann och sen hur dagen skulle se ut. Men tror ni det funkade ??
NEJ!

Jag har iallafal varit på picknick med världens bästa tjejer + lilla sötnosen Dino som sprang runt som en galning och skällde så fort han såg en hund. Senare på kvällen åkte jag och ida och mötte upp Ninmar och Mattias och så ner på stan där Emelie & Teppan väntade så åkte vi alla till brunnsäng.

ONÖÖÖDIGT INLÄGG!

Pussgodnatt!

KYSS!

Kommentarer
Postat av: /vic

förlåt för att jag inte kom till parken :(<3

2009-06-18 @ 16:31:23
Postat av: Julia

Svar: det är lugnt gubben. Det är andreas som är dum i huvet :)!

2009-06-18 @ 17:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback