Helgen i mängder

Hallihallo.

Nu är jag hemma och ligger i mjukiskläder och rispåse runt halsen. Eller vad heter det? Varm och skönt är det iaf.
Träffade upp mina kära vänner på stan, gick och kollade på lite skor sen gick vi och åt lunch och tog en promenad med Lakritz till Emelie. Sen var jag tvungen att åka hem eftersom jag vill bli frisk tills imorgon. Men eftersom jag inte skrivit ett ända inlägg på hela helgen kan det komma nu. Men det beror nog mest på att jag bara varit hemma bytt om och sen dragit iväg igen. Sov inte hemma någon natt..menmen

Fredag
Var i skolan kanske två timmar och vi hade val, jag röstade på miljöpartiet för det tyckte jag lät bäst. Är inte så insatt om man säger så, så jag hade ingenaning om vad man skulle rösta på!
Träffade Niklas som jag inte pratat med på år och dar känns det som , och jamal. Dom följde med hem till anna där vi satt och rökte vattenpipa. Men det varade inte så länge eftersom jamal och teppan flippade ur sen. Så det blev att vi fick städa istället. Har en video så då fattar ni vad jag menar..
Vid 9 åkte jag till Dani som tagit studenten. Där var massor av släkt och vänner till honom , så jag och Kinora ( hans syster) gick och träffade lite annat folk innan vi gick tillbaka. Fram mot kvällen/natten hade vi det jätte trevligt men jag var hur trött som helst. Och vi var väl uppe till 2-3 kanske..

Lördag
Vi gjorde inte så mycket , åt,åt,åt av allt som fanns kvar sen fredagen och bara låg i soffan och var allmänt sega.
Kinkin skulle på bröllop så jag gick hem till ida och fixade mig lite innan vi åkte till gnesta. Och jag förstår inte varför vi tog oss tid och åka dit. Det tråkigaste jag har varit med om.. Så vi tjejer tog samma tåg tillbaka.
Väl hemma var jag fortfarande trött eftersom jag knappt sov något. Så jag bestämde mig för att åka hem och vila. Men ickeicke, när jag kom hem messade kinkin(alltså kinora) mig att hon inte åkte på bröllopet och att vi tjejer skulle till henne. Så jag,ida,teppan & milai kom till henne och vi hade det as mysigt och det bjöds på mycket skratt! HAHAHA. Speciellt åt Danis kompis! hahaha
Så medans vi tjejer satt och kollade film satt dani och alla hans kompisar i köket och spelade poker. Tror dom blev bara lite irriterade på oss ;) haha eller vad säger ni tjejer.
När klockan närmade sig fyra känndes det som att det va dags att gå hem. Så jag ida och teppan gick hem till ida och sov :)

Söndag
Vaknade upp av att steffani, som vanligt ligger och pratar och irriterar en bara för hon själv är vaken och är sjukt uttråkad. I söndags va det iaf att' men hallååå tjejer?!? Det är fint väder ni får inte soav bort hela dagen.. Men vad tror hon själv liksom när vi somnade efter 4 på morgonen!
Jaja upp gick vi iaf, och åkte hem för jag skulle möta josephine på stan lite senare.
Vi träffades och pratade,pratade,pratade om allt.. Käkade lunch och vi gick båda och letade efter något vi ville ha till skolavslutningen. Men ingen hittade något.
SEEN ÄNTLIGEN, fick jag åka hem och vila.. trodde jag.
Niklas messade mig och frågade om han fick komma , så han kom hit och vi bakade. Det slutade med att vi sprang runt i hela lägenheten och kletade choklad smet på varandra. Så medans vi sprang runt skrek jag att mamma skulle säga till honom , men tror ni hon gjorde de? höhö nej hon och pappa satt bara och skrattade åt mig när jag tillslut låste in mig på toaletten för han inte skulle få tag i mig. Den blev jätte god , så vi hade varit duktiga! :D sen åkte tönten hem och jag somnade på en gång.

HERREGUD! ska aldrig mer skriva såhär långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback