jag bestämmer att jag är sjuk..

Hjälp! Det sprang just en fästing på min mage. När jag fick syn på den fick jag panik och sprang ut till mamma och frågade om det verkligen var en.. Och visst var det de! Usch för dom äckliga insekterna! Så jag mosade den riktigt noga och slängde den i toaletten.

Ligger just nu och kollar på roomservice och har allmänt tråkigt. Jag har känt mig nere och hängig hela dagen. När jag var hos johan somnade jag nästan när vi låg och kollade på film. Och jag somnar nog när som helst nu också.

Nej nu har jag bestämt mig , jag är helt enkelt sjulk.. Och det är synd om mig, väntar på mitt te sen ska jag sova.
Måste vara pigg tills på fredag då jag kanske träffar D! haha ;)

PUSS


Ett annat stort bekymmer är hur jag ska ha mitt hår på balen! Hjälp mig någon!


Kommentarer
Postat av: minna

vem är D? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback