jag vill inte..

Hej sötnosar!

Nu sitter jag här och nästan tjurar! Jag kan inte fatta att jag slutar grundskolan imorgon. Alla ger sig ut till olika skolor och det kommer aldrig mer vara 9D. Det är blandade känslor, det ska bli jätte skönt att slippa ronna skolan. Men min klass!?!? Nej jag vill inte, det är nu jag undrar varför man inte tagit vara på tiden med alla.
Aldrig mer kommer jag ha någon lektion i den skolan, aldrig mer äta lunchen, aldrig mer gå hem och vara så sur på en lärare som man tycker är dum i huvudet. Nej jag trodde verkligen inte det skulle vara såhär jobbigt. Men vad ska jag göra utan mitt hjärta johan? ASSÅ jag börjar seriöst tjura nu.

Lägger in bilder från balen senare. Nu kan jag inte skriva mer!
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback