midsommar imorgon

Jag har stått i köket och försökt koka riset till sushin i kanske två timmar nu. Och aldrig mer säger jag bara. Det slutade med att jag hade ris i 4 olika kastruller , ris låg på golvet och jag var galen. Alla kastruller blev även jätte brända i botten!
Jag kan verkligen inte koka sushi ris. Men jag har nog lyckats fått till det nu och vi får se hur det smakar sen. Ida är nämligen på väg hit och vi ska göra sushi! mums!!!!! :D

Annars har jag bara varit hemma idag , vaknade sent och det är dåligt väder så det gör ingenting.
Imorgon är det ju midsommar. ojoj vad det känns som de!

PUSS

EMELIES HUNDVALP!  SÅ SÖT ATT MAN FÅR TÅRAR!

Kommentarer
Postat av: hemligt

nae vilken söt råtta :D

2009-06-18 @ 18:14:59
Postat av: M

man ska ha i typ socker och vatten i riset så att det blir kompakt och då kan man göra sushi! : )

2009-06-18 @ 18:48:21
Postat av: Julia

svar:hahah jag vet hur man ska göra sushi ris :)

2009-06-19 @ 01:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback