mörkt hår!?!?

Godmorgon!

Vad är det jag ser? SPÖREGN! jag blir så ledsen. När jag såg det sa jag direkt till pappa' nej jag går inte till skolan idag.
Men jag ska faktiskt dit endå , men inte än på ett tag :)

Igår åkte jag hem till Kinora och hon fick åka min moppe som hon tjatat om i kanske ett halvår känns det som. Och nu står den till och med kvar där och hon har nycklarna så hon lär vara lyckligast just nu.
Nej men vi hade det jätte mysigt, eftersom jag inte varit med kinora sen kanske tre år tillbaka. Som inte alla vet var vi som syskon när vi var små och gjorde allting tillsammans. Vi bakade iaf två tårtor som är till danis student. Fast helt klara blev dom inte eftersom ena tårtan som är med maräng skulle stå inne i ugnen i flera timmar. Så under tiden kollade vi på desperatehouswives, sen gick vi upp och drack lite te och pratade om allt. Dani kom också och satte sig och han och jag började prata om alla fester som brukar anordnas i sthlm. Tillslut säger kinora som suttit tyst. ' ASSÅÅ FAN VAD MOBBAD JAG KÄNNER MIG!! jag fattar ju ingenting.. hahahah så söt! Du får börja följa med mig hjärtat :)

Nej nu blire ett sånt där jobbigt inlägg när jag bara skiver massa som egentligen inte behövs.

Ni får ha det jätte bra idag! Puss

Vi skulle även färga mitt hår LITE mörkare. OCH KOLLA HUR DET BLEV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback