mumma

Godmorgon!

Just nu sitter jag och försöker få i mig havregrynsgröt.
Jag ska bli en duktigare Julia från och med nu och äta bättre och sätta igång med träningen. Eftersom det inte blivit nått på hur länge som helst eftersom jag först hade så mkt i skolan, sen hade jag ingenting men då blev jag sjuk. Men nu har jag lov, så nu JÄVLAR!
Så nu sitter jag och försöker trycka i mig den här sörjan sen blir det träning.
Solen lyser ju även idag! Det gillar vi.

Sitter även och funderar om jag ska ta mig till trosa över midsommar. Men vädret ser inte ut och bli så bra, och då är det så himla tråkigt och vara där. Får se hur jag gör, saknar ju mimmi!

Nej nu ska jag försöka käka upp det här! PUSS


Kommentarer
Postat av: mimmi

skanar dej mee ,kom!

2009-06-16 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback