puss på dig!

JAG HAR SÅN HELVETES VÄXTVÄRK!
Ursäkta, men det gör så himla ont! Jag har ju bristningar över hela kroppen för jag vuxit för fort när jag var mindre. Och allt det här är från pappa. Så kan ni tänka er hur ont det gör dom gångerna jag får det, känns som att någon drar i mina ben hela tiden och vägrar släppa!

Så.. hur har min dag annars sätt ut om man bortser från växtvärken.
Eftersom det var sånt fint väder ville jag inte ställa mig på något svettig gym där det knappt finns syre , så jag bestämde mig för att dra ut o springa! Efter det klippte jag gräset och bastade! Sen var jag finfin.
Åkte till mammas jobb och hämtade pengar och vidare till affären. Sen lagade jag middag till mig och mamma, duktig som jag är.
Emelie ringde mig och ville ha skjuss från Daniel så jag hämtade upp henne och vi fortsatte till Steffani.
Men nu kommer vi till det bästa! Vi skulle ta oss till Milla men eftersom vi var tre kunde inte alla åka på moppen. Så emelie kom med den smarta idén att hon skulle åka med inlines bakom. Och så blev det , åkte till anton och lånade hans sen så var vi iväg! Och jag lovar er att vi fick alla blickar på oss från både bilister och folk som gick förbi. Emelie skrek så fort jag gasade lite, steffani satt och skrek att det inte var någon fara och jag satt och skrek att jag inte körde fort.
Det är verkligen synd att vi inte har film på det , eller iaf bilder. Men ni kan nog tänka er själva :P! haha

Tillslut kom vi hem till milla där kvällen spenderades!

Nästan två år gammal bild...
Och vad ser jag, om inte en snyggare julia än idag! Hur går det till ?


Kommentarer
Postat av: Rebecca Forsberg

ÅH! Jag hade också det igårnatt, har det jämt typ! Fyfan vad ont det göööör:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback