så kan det gå

HAHAH! Det här är i fredags när vi är hos Anna. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg skulle ni förstå varför det blev att vi fick städa och blev inte så långvariga.
Allt började med att niklas skulle filma när teppan dricker, sen säger jamal drick igen och trycker på flaskan. Självklart gör teppan tillbaka, och sen ser ni själva hur det går...
Så medans Ida,Anna&Adrian springer in försöker jag nästan hänga mig över räcket bara för att inte få så mycket på mig, och niklas springer bakom balkongdörren!
Men niklas garv efter när han kollar på stephanie , aaa asså synd att vi inte fick med det på videon! Jag och teppan verkligen dog. Jag har aldrig sätt/hört honom skratta sådär.

Nej usch vad vi skrattade, men sen blev det att städa! haha





Kommentarer
Postat av: thilda

hahahah "ÖJÖJÖJÖJ"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback