så varmt det är

Hejhejhej!

Måndagen är avklarad och jag är helt slut! Mina ögon går i kors känns det som. Jag är hur trött som helst och vill bara lägga mig i sängen och sova. Men det går inte, jag ska plugga spanska och göra slingor i mammas hår.

Men vilken hääärlig dag! På spanskan tog jag och teppan våra saker och gick ut i solen och pluggade. Eller aa vi pratade väl mest , men det var en valfri lektion så det gjorde inte så mycket. På engelskan kollade vi bara film. Sen så vare dags för no och vårat teknik prov. Det gick faktiskt bra!
Efter det slutade vi så jag åkte med johan hem och la mig på altanen och solade. Medans han var hyper och kunde inte ligga still en sekund. Fick även se hans fina kostym han köpte igår. Han va så söt så. haha!
Vi skulle egentligen plugga men det blev inte så mycket. Vi frågade varandra om några glosor sen orkade ingen av oss något mer. Solen dödar en, man orkar helt enkelt inte tänka då..
Mamma messade och frågade om jag ville käka med henne på stan , så jag tog 4 bussen och mötte upp henne.
Nu måste jag plugga inför sista provet vi har imorgon.


Bilden är tagen för nästan precis ett år sen. När jag skulle och fotas med Niklas för han skulle ha bal.
Om en vecka är det våran tur! Och fyfan vad kul vi ska ha.


Kommentarer
Postat av: anna

ha såna lockar på balen jätte snyggt

2009-06-05 @ 15:14:46
Postat av: hemlig beundrare

fan va fin du är!

2009-06-09 @ 09:19:18
Postat av: Julia

Svar: tackar så mycket :)!

2009-06-09 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback