Skolavslutningen

Min skolavslutning var hemsk. Nej jag tyckte inte om det alls, jag förstod redan innan att jag skulle bli ledsen. Men jag var helt förstörd. Ville verkligen inte sluta, tänk att det aldrig mer kommer vara vi i 9D.
Så jag tjurade,tjurade & tjurade. Ja, jag grät nog mest av dom i klassen. Eller det var väl jag och ida som grät som små bebisar. Både mamma,mormor,moster & tyra var där. Så lite glad var jag trotsallt. Inte minst när jag fick se tyra gumman!
Vi fick våra betyg och jag är jätte nöjd! Gick ut med 260p.

Efter skolavslutningen åkte familjen + teppan som också är som en i familjen ner på stan. Vi käkade lunch och bara hade det mysigt. Även fast vi inte fick fint väder utan spöregn.
Sen åkte jag hem och somnade nästan direkt. Vaknade vid 5 igen och var fortfarande lika trött.
Skulle ha dragit på lokal fest men ingen av oss tjejer var speciellt pepp på det så vi åkte bara hem till anna och hade det mysigt. Vi var ju tvugna och träffas alla tjejer innan Anna åkte. För nu är hon i montenegro ( stavning?).
Jaja sen åkte vi ner på stan o träffade S & G.Blev även bjudna på mjukglass av några sköna snubbar som nog tyckte livet var på topp just då. Sen hämtade N upp oss och skjussade hem oss till steffani där hon,jag & emlie sov. Väl där orkar jag inte berätta om vad som hände. Kan ju sammanfatta det med att en sov på soffan , en gurglade salt inne på toaletten? och den sista var skit irriterad och stod och käkade kladdkaka kl 3 på natten.

Tyra & jag efter skolavslutningen. Ungen stoppade in hela flaskhalsen i munnen och stoppade in tungan.
Jag och Steffani dog nästan av garv! Men hon är bara för söt! Och jag älskar min kusin mest av allt.


Kommentarer
Postat av: Patricia

montenegro är bäst :)

2009-06-14 @ 23:34:35
Postat av: Rebecca Forsberg

Jag känner precis likadant som du gör! Det är så jävla hemskt, jag kan inte fatta att det är slutet nu.. Jag grät säkert mest av alla i klassen, jag bröt ihop helt. Det var så jävla jobbigt. usch:'(

Postat av: Julia

svar: nej det är verkligen hemskt! Om jag tänker på att det aldrig mer kommer vara vi igen börjar jag tjura! Usch sånt här gillar vi inte..

2009-06-16 @ 11:37:22
URL: http://juliaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback